Inlocuire sau returnare produse
Produsele achizitionate din magazinul nostru pot fi schimbate sau returnate. Aveti 30 de zile calendaristice de la primirea comenzii. Specificati motivul returnarii doar in cazul in care departamentul de Management solicita acest lucru. Returnati produsul/produsele in starea lor originala. Produsele realizate la comanda nu pot fi schimbate si nu sunt rambursabile.
Procedura de returnare
1. Descarcati formular de schimb / returnare si completati corect si cu atentie toate campurile din formular.
Cu un singur click descarcati formularul de schimb / returnare / rambursare
2. Trebuie să returnati produsul / produsele impreuna cu formularul de primire si returnare la adresa magazinului.
Nu primim expedieri trimise la noi pentru descarcare! Clientul trimite pachetul la adresa respectivă pe cost propriu.
Vă sfătuim să trimiteți pachetul cu o firmă de curierat mai cunoscută ca: Urgent Cargus, GLS, DPD, Sameday, Fan Courier. Să nu trimiteți returul prin intermediul poștei.
De asemenea vă sfătuim să comandați livrarea de pe siteul Allpacka.ro
Produsele nu pot fi predate în persoană, numai prin intermediul curierului.
etuo.ro / Consulting Hungary
Allpacka Logistics SRL
Str. Negustori, Nr. 23
Bucuresti, 023952
Atenție! Nu vom prelua pachete care trebuie plătite la curier.
3. Vom restitui banii sau va vom trimite un produs nou in termen de 14 zile de la primirea bunurilor - de obicei in decurs de 2 - 5 zile lucratoare. In caz de inlocuire/schimb trebuie sa acoperiti/suportati costurile re-expeditiei. Datele pentru transfer si informatii despre modalitatile de livrare pot fi gasite aici: Livrarea si plata
Reclamatii
Daca in timpul utilizarii se dovedeste ca marfurile / produsele au fost deteriorate, defecte etc, puteti depune plangere. Toate produsele vandute de noi sunt acoperite de garantie si aveti dreptul de a schimba bunurile defecte cu unele noi sau sa primiti rambursarea banilor. Retineti ca murdaria si pagubele cauzate de deteriorari mecanice sau de cadere nu sunt acoperite de garantie.
Procedura:
1. Descarcati formularul de reclamatie si completati-l corect.
Cu un singur click descarcati formularul de reclamatie
2. Returnati produsul / produsele impreuna cu formularul de primire si returnare la adresa magazinului. Nu primim expedieri trimise la noi pentru descarcare!
etuo.ro / Consulting Hungary
Allpacka Logistics SRL
Str. Negustori, Nr. 23
Bucuresti, 023952
3. In termen de maximum 14 zile de la primirea marfurilor, veti primi un raspuns - in decurs de 2 - 5 zile lucratoare.
In cazul in care clientul magazinului nostru doreste sa se angajeze intr-un litigiu cu compania noastra – in legatura cu solutionarea plangerii asupra bunurilor – are posibilitatea de a utiliza metode de solutionare extrajudiciara a litigiilor. Orice litigii care decurg din contractul de vanzare pot fi solutionate de catre mediatorii Centrului de mediere din cadrul Curtii de Arbitraj de la Camera de Comert Poloneza din Varsovia, in conformitate cu regulile acestei Curti. Orice plangere intra in vigoare de la data depunerii cererii de mediere.