Regulamentul magazinului online etuo.ro



Magazinul online etuo.ro are in vedere drepturile consumatorului. Consumatorul nu poate renunta la drepturile sale din Legea privind protectia consumatorilor. Dispozitiile acordurilor mai putin favorabile pentru consumator decat prevederile Legii cu privire la protectia consumatorilor vor fi nule, iar in locul lor se folosesc prevederile Legii privind protectia consumatorilor. Prin urmare, dispozitiile prezentului Regulament nu intentioneaza sa excluda sau sa limiteze oricare din drepturile consumatorilor care le sunt conferite prin dispozitiile absolute ale legii, iar eventualele dubii trebuie interpretate in favoarea consumatorului. In caz de neconcordanta intre dispozitiile prezentului Regulament si prevederile de mai sus, castig de cauza au aceste prevederi si trebuie utilizate.



§ 1 Dispozitii generale

 

1.1. Magazinul online disponibil la adresa de internet etuo.ro este administrat de compania HS-trade sp. z o.o. sp. k. cu sediul in Polonia, CIF: RO41616629, Nr. de Inreg. in Reg. Com.: 0000618052, adresa de e-mail: [email protected], numar telefon: 0312 29.70.45 (numar taxat standard - conform tarifului operatorului). Datele de contact pentru clientii din Romania sunt: nr de telefon: 0312 29.70.45, adresa de e-mail: [email protected].

1.2. Prezentul Regulament se adreseaza atat consumatorilor cat si antreprenorilor ce utilizeaza Magazinul Online (cu exceptia punctului 9 din Regulament care se adreseaza numai antreprenorilor).

1.3. Administratorul de datelor cu caracter personal, prelucrate pentru punerea in aplicare a prevederilor prezentului Regulament este Furnizorul de servicii. Datele cu caracter personal sunt prelucrate in scopuri, in cadrul si pe baza principiilor politicii de confidentialitate publicate pe paginile Magazinului Online. Furnizarea de date cu caracter personal este voluntara. Fiecare persoana a carei date sunt prelucrate de catre Furnizor, are dreptul de a examina continutul lor precum si dreptul de a le actualiza si corecta.

1.4. Definitii:

     1.4.1. ZI LUCRATOARE - una din zilele de luni pana vineri cu exceptia sarbatorilor legale, declarate zile libere.

     1.4.2. FORMULAR DE INREGISTRARE - formular disponibil in Magazinul Online care permite deschiderea unui Cont.

     1.4.3. FORMULAR DE COMANDA - Serviciu Electronic, formular interactiv disponibil in Magazinul Online care permite depunerea comenzii, in special prin adaugarea de Produse in cosul electronic si stabilirea conditiilor din Contractul de Vanzare, inclusiv metoda de livrare si cea de plata.

     1.4.4. CLIENT -

     (1) persoana fizica cu capacitate deplina de a actiona legal si in cazurile prevazute de normele general aplicabile, persoana fizica cu capacitati juridice limitate;

     (2) persoana juridica; sau

     (3) organizatie fara personalitate juridica, careia legal i se recunoaste capacitatea juridica; - care a incheiat sau intentioneaza sa incheie un Contract de Vanzare cu Vanzatorul.

     1.4.5. CODUL CIVIL - Legea Codului civil nr.287/2009 si legea 71/2011 de punere in aplicare.

     1.4.6. CONT - Serviciul Electronic, identificat prin nume de utilizator (login) si parola introdusa de Client, resurse colectate de sistemul informatic al Furnizorului de servicii, in care se afla datele specificate de Clienti si informatiile legate de Achizitiile facute prin Magazinul Online.

     1.4.7. NEWSLETTER - Serviciu Electronic de distributie oferit de Furnizorul de servicii prin intermediul postei electronice e-mail sau SMS, care permite tuturor Clientilor obtinerea automata de la Furnizor a buletinelor periodice care cuprind informatii despre Produse, noutati si promotii in Magazinul Online.

     1.4.8. PRODUS - bun mobil, disponibil in Magazinul Online care face obiectul Contractului de Vanzare intre Client si Vanzator.

     1.4.9. REGULAMENT - prezentul Regulament al Magazinului pe internet.

     1.4.10. MAGAZIN ONLINE - magazinul online al Furnizorului disponibil pe adresa de internet: etuo.ro.

     1.4.11. VANZATOR; FURNIZOR DE SERVICII - compania compania HS-trade sp. z o.o. sp. k. cu sediul in Polonia, CIF: RO41616629, Nr. de Inreg. in Reg. Com.: 0000618052, adresa de e-mail: [email protected], numar telefon: 0312 29.70.45 (numar taxat standard - conform tarifului operatorului). Datele de contact pentru clientii din Romania sunt: nr de telefon: 0312 29.70.45, adresa de e-mail: [email protected].

     1.4.12. CONTRACT DE VANZARE - contract de vanzare de produse in curs de incheiere sau incheiata intre Client si Vanzator prin magazinul online.

     1.4.13. SERVICIU ELECTRONIC - serviciu oferit pe cale electronica de Furnizorul de servicii, Clientului prin intermediul Magazinul Online.

     1.4.14. BENEFICIARUL DE SERVICII -

     (1) persoana fizica cu capacitate deplina de a actiona legal si in cazurile prevazute de normele general aplicabile, persoana fizica cu capacitati juridice limitate;

     (2) persoana juridica; sau

     (3) organizatie fara personalitate juridica, care legal i se recunoaste capacitatea juridica; - utilizeaza sau intentioneaza sa utilizeze Serviciul Electronic.

     1.4.15. LEGEA PRIVIND PROTECTIA CONSUMATORILOR, LEGEA - OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, OG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

     1.4.16. COMANDA - declaratie de intentie a Clientului inaintata cu ajutorul Formularului de Comanda care vizeaza in mod direct incheierea Contractului de Vanzare a Produsului, cu Vanzatorul.



§ 2 Serviciile electronice in magazinul online

 

2.1. In Magazinul Online sunt disponibile urmatoarele Servicii Electronice: Contul, Formularul de Comanda si Newsletter-ul.

    2.1.1. Cont - utilizarea Contului este posibila dupa un numar de trei etape consecutive executate de Client -

    (1) completarea Formularului de Inregistrare,

    (2) click pe "Trimite" si

    (3) confirmarea intentiei de deschidere a Contului printr-un click pe link-ul de confirmare trimis automat la adresa de e-mail specificata. In Formularul de Inregistrare sunt necesare urmatoarele date ale Beneficiarului: numele si prenumele / denumirea firmei, adresa de e-mail si parola.

            2.1.1.1. Serviciul electronic Cont este oferit gratuit pe o perioada nedeterminata. Beneficiarul are posibilitatea in orice moment, fara prezentarea motivului, sa renunte la Cont (stergere Cont) prin trimiterea unei cereri corespunzatoare catre Furnizor, prin intermediul unui e-mail la adresa: [email protected].

    2.1.2. Formularul Comanda - utilizarea Formularului Comanda incepe in momentul introducerii de catre Client a primului produs in cosul electronic al Magazinului Online. Plasarea comenzii se face dupa efectuarea a doi pasi de catre Client -

    (1) dupa completarea Formularului de Comanda si

    (2) click pe pagina Magazinului Online, dupa completarea Formularului de Comanda pe optiunea ,,Confirma" - pana la acest moment exista posibilitatea modificarii individuale a datelor introduse (pentru a face acest lucru, urmati instructiunile si informatiile disponibile pe pagina de internet a Magazinului). In Formularul de Comanda este necesara specificarea urmatoarelor date ale Clientului: prenumele si numele / denumirea firmei, adresa (strada, numarul casei / locuintei, codul postal, localitatea, tara), adresa de e-mail, numar de telefon de contact si datele ce tin de Contractul de Vanzare: Produsul (Produsele), cantitatea Produsului (Produselor), in cazul disponibilitatii, modelul, culoarea si marimea Produsului, locul si metoda de livrare a Produsului (Produselor), modalitatea de plata. In cazul clientilor care nu sunt persoane fizice, este necesar sa se precizeze denumirea firmei si codul de identificare fiscala.

             2.1.2.1. Serviciul electronic ,,Formular de Comanda" este oferit gratuit, are un caracter de utilizare unica si se incheie in momentul efectuarii comenzii cu ajutorul acestui serviciu, fie in momentul unei incetari anticipate a Comenzii de catre Client.

    2.1.3. Newsletter - utilizarea serviciului Newsletter trimis pe e-mail urmeaza dupa ce introduceti in marcajul ,,Newsletter", vizibil pe pagina Magazinului online, adresa de e-mail pe care vor fi trimise editiile urmatoare ale Buletinului informativ (Newsletter) si dupa ce faceti click pe spatiul ,,Salveaza". Pentru Newsletter, inclusiv newsletter trimis prin SMS se pot face inscrieri prin bifarea casetei corespunzatoare in momentul deschiderii Contului sau cand facem Comanda - din momentul deschiderii Contului sau din momentul efectuarii Comenzii, Clientul este inregistrat pentru serviciul Newsletter.

            2.1.3.1. Serviciul Electronic Newsletter este oferit gratuit pe termen nelimitat. Clientul are posibilitatea in orice moment, fara a oferi explicatii, sa renunte la serviciul Newsletter (stergere Newsletter) prin trimiterea unei cereri catre Furnizorul de Servicii, prin e-mail la adresa: [email protected]

2.2. Cerintele tehnice indispensabile pentru folosirea sistemului teleinformatic utilizat de Furnizorul de Servicii:

(1) calculator, laptop sau alt echipament multimedia cu acces la internet;

(2) acces la posta electronica (e-mail);

(3) browser (motor de cautare pe internet) Mozilla Firefox in versiunea 17.0 si mai recent sau Internet Explorer in versiunea 10.0 si mai recent, Opera in versiunea 12.0 si mai recent, Google Chrome in versiunea 23.0 si mai recent, Safari in versiunea 5.0 si mai recent;

(4) rezolutie minima recomandata pentru ecran: 1024x768;

(5) activarea in browser-ul web a fisierelor Cookie si a serviciul Javascript.

2.3. Clientul este obligat sa utilizeze Magazinul Online conform legii si moralitatii, manifestand respect fata de bunurile personale, drepturile de autor si proprietatea intelectuala a Furnizorului de Servicii si fata de terte parti. Clientul este obligat sa introduca date conforme cu realitatea. Clientului ii este interzis sa trimita continuturi (texte) cu caracter ilegal.

2.4. Procedura de reclamatie:

     2.4.1 Reclamatiile/Plangerile cu privire la activitatile sau informatiile puse la dispozitia Clientului de catre Furnizorul de Servicii pot fi inaintate de catre Client astfel: In format electronic prin: Intermediul postei electronice pe adresa: [email protected]; Formularul destinat Plangerilor afisat pe site-ul: etuo.ro

     2.4.2 Clientul va primi confirmarea primirii plangerii pe mail, in maxim 48 de ore de la momentul expedierii plangerii.

     2.4.3 Se recomanda precizarea de catre Client in reclamatie/plangere:

     (1) natura si circumstantele referitoare la subiectul plangerii, in special, tipul neregulii si data cand a avut loc;

     (2) solicitarea (doleantele) Clientului; si

     (3) datele de contact ale reclamantului - toate acestea vor usura si vor grabi examinarea plangerii de catre Furnizor. Cerintele enumerate mai sus constituie doar un model si nu influenteaza eficacitatea reclamatiilor inaintate daca modelul recomandat se omite.

     2.4.4 Solutionarea reclamatiei de catre Furnizor se poate face imediat, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data confirmarii primirii plangerii.



§ 3 Conditiile incheierii contractului de vanzare

 

3.1. Incheierea Contractului de Vanzare intre Client si Vanzator are loc dupa completarea de catre Client a Comenzii cu ajutorul Formularului de Comanda in Magazinul Online in conformitate cu punctul 2.1.2. din Regulament.

3.2. Pretul Produsului afisat pe pagina Magazinului online este prezentat in lei (noi) romanesti - lei si inaintea plasarii comenzii include toate taxele si tarifele pentru serviciile oferite. Daca pretul total incluzand taxele Produsului ce constituie obiectul Comenzii precum si costurile de livrare (pentru transport, livrare si servicii postale) precum si alte costuri nu pot fi calculate dinainte in mod rezonabil data fiind modalitatea de calcul a pretului, costurile suplimentare de transport, livrare, taxe postale sau de alta natura, Clientul va fi informat pe paginile Magazinului pe internet anterior inaintarii Comenzii cat si in momentul exprimarii dorintei Clientului de a accepta Contractul de Vanzare.

3.3. Procedura de incheiere a Contractului de Vanzare in Magazinul online prin intermediul Formularului de Comanda.

     3.3.1 Incheierea Contractului de Vanzare intre Client si Vanzator are loc dupa completarea Comenzii de catre Client in Magazinul Online conform punctului 2.1.2. din Regulament.

     3.3.2 Dupa trimiterea Comenzii, Vanzatorul confirma imediat primirea acesteia si trece imediat la onorarea ei. Confirmarea primirii Comenzii si trecerea la efectuarea acesteia se realizeaza prin trimiterea catre Client a unui mesaj e-mail, pe adresa specificata de catre Client in Comanda, mesaj ce include cel putin declaratia de primire a Comenzii si confirmarea incheierii Contractului de Vanzare. In momentul primirii de catre Client a mesajului e-mail, se incheie Contractul de Vanzare intre Client si Vanzator.

3.4. Continutul Contractului de vanzare este memorat si asigurat in sistemul informatic al Magazinului Online al Vanzatorului. Contractul de Vanzare incheiat va fi pus la dispozitia Clientului, la solicitarea acestuia, prin e-mail catre adresa clientului, mentionata la punctul 3.3.2.



§ 4 Modalitati si termeni de plata pentru produse

 

4.1. Vanzatorul ofera Clientului urmatoarele metode de plata potrivit Contractului de Vanzare:

     4.1.1 Ramburs - plata la curier, in momentul primirii coletului.

     4.1.2. Plata prin transfer bancar in contul Vanzatorului.

            4.1.2.1.Banca: UniCredit

            4.1.2.2.Numar cont: RO37BACX0000001874245000

     4.1.3 Plata online cu cardul prin procesatorul de plati PayU (carduri acceptate: Visa, MasterCard, Maestro). Plata este securizata la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure

     4.1.4 Modalitatile posibile, actuale de plata sunt descrise pe pagina Magazinului Online la sectiunea ,,Livrarea si plata".

4.2. Termen de plata:

     4.2.1. In cazul in care Clientul alege sa achite in numerar la preluarea personala a comenzii, prin transfer bancar, plata electronica sau cu cardul, Clientul este obligat sa faca plata in termen de 7 zile calendaristice de la data incheierii Contractului de Vanzare.

     4.2.2. In cazul in care Clientul alege sa achite in numerar curierului, la preluarea personala a coletului, Clientul este obligat sa achite la preluarea coletului.



§ 5 Cost, modalitati si termene de livrare si de returnare a produsului

 

5.1. Livrarea produselor este disponibila pe teritoriul Romaniei. Odata plasata comanda, aceasta va fi procesata automat, fara confirmare speciala din partea Vanzatorului.

5.2. Livrarea produsului catre Client se plateste de catre acesta, cu exceptia cazului cand Contractul de Vanzare prevede altfel. Costurile livrarii produsului (pentru transport, livrare si servicii postale) sunt indicate in paginile Magazinului Online la sectiunea "Costuri de livrare" si in momentul plasarii Comenzii, inclusiv in momentul in care Clientul este de acord sa accepte Contractul de Vanzare. Costurile de livrare standard sunt in valoare de 9.99 Lei pentru comenzile pre-platite (plata cu cardul sau transfer bancar) si de 14,99 Lei in cazul efectuarii platii la livrare (ramburs).

5.3. Vanzatorul ofera Clientului urmatoarele metode de livrare sau primire a produsului:

     5.3.1 Expediere prin curier si expediere prin curier cu ramburs. Expedierea se va realiza prin intermediul firmei de curierat GLS.

5.4. Termenul de livrare al produsului catre Client este de aproximativ 4 zile lucratoare si se poate prelungi pana la 7 zile lucratoare, cu exceptia cazului cand la plasarea comenzii sau in descrierea Produsului s-a specificat un termen mai scurt. In cazul produselor cu termene diferite de livrare, se ia in considerare termenul cel mai lung, dar care nu poate depasi 7 zile lucratoare. Inceputul termenului de livrare a Produsului catre Client se calculeaza astfel:

     5.4.1 In cazul platii prin transfer bancar, plata electronica sau cu cardul - din ziua recunoasterii contului bancar sau a contului de decontare al Vanzatorului.

     5.4.2 In cazul alegerii de catre Client a metodei de plata la livrare - de la data incheierii Contractului de Vanzare.

5.5 Clientul are dreptul de a refuza coletul fara a preciza niciun motiv.

5.6 Termenul in care Clientul are dreptul de a returna comanda este de 30 de zile de la data primirii, iar costurile aferente sunt suportate de catre acesta.

5.7 In cazul livrarii necorespunzatoare a unui produs, Vanzatorul se angajeaza, la cererea Clientului, sa schimbe produsul respectiv cu unul nou, suportand atat cheltuielile de returnare, cat si cele de livrare pentru noul produs.



§ 6 Garantia produsului

 

Conditiile de garantie sunt cele standard, reglementate de UE.

6.1. Garantia reprezinta orice angajament asumat de Vanzator fata de Client prin care acesta se obliga sa restituie Clientului, fara solicitarea unor costuri suplimentare, pretul platit, pretul de reparare sau pretul de inlocuire al produsului cumparat, daca produsul nu corespunde conditiilor enuntate pe site, in declaratia de conformitate sau in publicitate.

6.2. Vanzatorul este obligat sa livreze Clientului Produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare.
Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare, daca:

     a.) Corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat Clientului ca monstra sau model.

     b.) Corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de aceasta la incheierea contractului de vanzare-cumparare.

     c.) Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip.

     d.) Prezinta parametrii de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului, declaratiile produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia facute prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.

6.3. La cererea Clientului garantia va fi oferita in scris sau pe orice suport durabil, disponibil si accesibil acestuia.

6.4. Clientul trebuie sa informeze Vanzatorul despre lipsa de conformitate a produsului in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.

6.5. Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade de timp rezonabile avandu-se in vedere natura produselor si scopul pentru care au fost solicitate. Aceasta perioada nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care Clinetul a adus la cunostinta Vanzatorului lipsa de conformitate.

6.6. Daca produsul nu corespunde contractului de vanzare-cumparare, Clientul poate sesiza Vanzatorului prin Reclamatie sau Plangere utilizand procedura de la punctul 2.4.

6.7. Reclamatia in cazul defectelor produselor acoperite de garantie va trimisa de catre client prin posta electronica la adresa [email protected], insotita de fotografii in care sa fie clar vizibil/e defectul/defectele produsului.

6.8. Vanzatorul ia la cunostinta de reclamatia Clientului si o solutioneaza potrivit procedurii de la punctele 2.4.2 si 2.4.4.

6.9. Clientul care are dreptul de garantie trebuie sa livreze Produsul defect, pe cheltuiala Vanzatorului, la adresa: etuo.ro / Consulting Hungary, Allpacka Logistics SRL, Str. Negustori, Nr. 23, Bucuresti, 023952, Romania
Daca din cauza modelului Produsului sau a modului de asamblare, trimiterea Produsului de catre Client este extrem de dificila, Clientul trebuie sa se adrese Vanzatorului in momentul depunerii reclamatiei/plangerii pentru a i se comunica trimiterea.



§ 7 Modalitati extrajudiciare de examinare a reclamatiei, caile de revendicare si accesul la aceste proceduri

 

7.1. Informatii detaliate referitoare la posibilitatile de accesare de catre Clientul consumator a modalitatilor extrajudiciare de examinare a reclamatiei, caile de revendicare si conditiile de acces la aceste proceduri sunt disponibile pe site-ul Ministerului pentru Societatea Informationala si Autoritatea pentru Protectia Consumatorului.

7.2. Clientul consumator se poate adresa instantelor judecatoresti pentru a solicita incetarea oricarei actiuni a vanzatorului care incalca dispozitiile prezentei legi sau despagubiri pentru prejudiciul suferit.



§ 8 Dreptul de retragere si revocarea consimtamantului

 

8.1. Clientul poate renunta la contract in termen de 30 zile calendaristice fara a arata motivul si fara a suporta cheltuieli, cu exceptia cheltuielilor prevazute de art. 13 al. 3 si 14 din OUG 34/2014 si mentionate la punctul 8.9 din Regulament.

8.2. Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Pentru exercitarea dreptului de retragere Clientul trebuie sa informeze Vanzatorul cu privire la dreptul de a se retrage utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. In acest scop Clientul poate folosi formularul de retragere prevazut la partea B din Anexa la OUG 34/2014.

Formularul de retragere sau Declaratia de renuntare la contract poate fi inaintata:

- in scris pe adresa: etuo.ro / Consulting Hungary, Allpacka Logistics SRL, Str. Negustori, Nr. 23, Bucuresti, 023952, Romania

- in format electronic prin e-mail la adresa: [email protected]

8.3. Se poate completa si transmite electronic de pe site-ul nostru, etuo.ro, formularul standard de retragere. Acesta este disponibil pe pagina Magazinului Online. Pentru respectarea termenului limita de retragere este suficienta comunicarea privind dreptul de retragere, inainte de expirarea perioadei de retragere mentionate la punctul 8.1.

8.4. Perioada de reziliere a contractului incepe:

     8.4.1 In cazul livrarii unui singur produs, termenul de 30 zile curge de la intrarea in posesie a Produsului de catre Client sau de catre o terta persoana desemnata de Client, alta decat transportatorul. In cazul unui contract care:

     (1) include mai multe produse care sunt livrate separat, in loturi sau parti, termenul de 30 zile curge de la intrarea in posesie a ultimului produs, lot sau parte sau

     (2) tine de livrare periodica de Produse pe o perioada determinata termenul de 30 zile curge de la intrarea in posesie a primului Produs;

8.5. In cazul rezilierii unui contract incheiat la distanta, contractul se considera a fi neincheiat. Vanzatorul poate amana rambursarea sumelor platite de Client pana la data cand va primi inapoi produsele sau pana la momentul in care Clientul va furniza dovada ca a trimis inapoi produsele. Articolele trebuie returnate in conditie perfecta, sa nu fie uzate, sa aiba toate etichetele si sa fie returnate in amblajul lor original nedeteriorat.

8.6. Vanzatorul are obligatia imediata, nu mai tarziu de 30 zile calendaristice de la primirea declaratiei de reziliere din partea Clientului, de a restitui Clientului toate platile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a produsului, (cu exceptia costurilor suplimentare ce rezulta din modul de livrare ales de Client, altul decat modul cel mai ieftin, obisnuit de livrare disponibil in Magazinul Online). Vanzatorul va returna plata in contul bancar pus la dispozitie de catre client, prin e-mail sau in Formularul de retragere completat de acesta. Vanzatorul poate amana returnarea platilor facute de Client pana in momentul receptionarii Produselor sau primirea unei dovezi a Clientului ca a expediat marfa, in functie de care eveniment se produce mai intai.

8.7. Clientul are obligatia imediata, dar nu mai tarziu de 30 zile calendaristice de la ziua in care a renuntat la contract, sa restituie Produsul Vanzatorului. Pentru respectarea termenului este suficienta restituirea Produsului inainte de expirarea acestuia. Clientul poate restitui Produsul la adresa: etuo.ro / Consulting Hungary, Allpacka Logistics SRL, Str. Negustori, Nr. 23, Bucuresti, 023952, Romania.

8.8. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii Produsului ca urmare a utilizarii lui intr-un mod care depaseste necesitatea de a stabili caracterul, caracteristicile si functionarea Produsului.

8.9. Posibile costuri aferente rezilierii contractului de catre Client, care vor fi suportate de acesta:

     8.9.1 In cazul in care Clientul a ales un mod de livrare a Produsului altul decat cel mai ieftin mod de livrare disponibil in Magazinul Online, Vanzatorul nu este obligat sa restituie Clientului costurile suplimentare efectuate.

     8.9.2 Consumatorul suporta costurile directe de returnare ale Produsului.

     8.9.3 In cazul in care Produsul fiind un serviciu, a carui exercitare - la cererea clara a Clientului - a inceput inainte de termenul limita de reziliere a contractului, Clientul care isi exercita dreptul de a renunta la contract dupa depunerea unei astfel de cereri, este obligat sa plateasca pentru lucrarile indeplinite pana in momentul renuntarii la contract. Cuantumul platii se calculeaza proportional cu termenul final de executie luand in considerare pretul sau remuneratia, stabilite prin contract. In cazul in care pretul sau remuneratia este excesiva, baza de calcul pentru aceasta suma este valoarea de piata a acelui lucrari / serviciu.

8.10. Dreptul de reziliere a contractului incheiat la distanta nu se acorda Clientului pentru contractele:

(1) de prestare servicii, daca Vanzatorul a executat serviciul in intregime cu acordul expres al Clientului care a fost informat inainte de executarea serviciului ca dupa finalizarea acestuia, pierde dreptul de reziliere a contractului;

(2) in care pretul sau remuneratia depind de fluctuatiile de pe piata financiara, asupra carora Vanzatorul nu detine controlul si care pot sa apara inainte de expirarea termenului de renuntare la contract;

(3) in care obiectul serviciului este Produsul neprefabricat, realizat in conformitate cu specificatiile consumatorului sau folosit pentru a satisface necesitatile individualeale acestuia;

(4) in care produsul furnizat se poate degrada rapid sau care are un termen de valabilitate scurt;

(5) in care obiectul serviciului este un Produs intr-un pachet sigilat, care dupa deschidere nu poate fi returnat din cauza unui pericol pentru sanatate sau din motive de igiena, daca pachetul a fost deschis dupa livrare;

(6) in care obiectul serviciului sunt Produse care, dupa livrare, datorita naturii lor, raman indisolubil legate de alte lucruri;

(7) in care obiectul serviciului sunt bauturile alcoolice, pentru care pretul a fost fixat la incheierea Contractului de Vanzare, iar livrarea poate avea loc dupa 30 de zile si pretul variaza in functie de fluctuatiile de pe piata, asupra carora Vanzatorul nu detine controlul;

(8) in care consumatorul a solicitat in mod expres ca Vanzatorul sa se deplaseze la el in scopul efectuarii de reparatii urgente sau lucrari de intretinere; daca Vanzatorul furnizeaza servicii suplimentare, altele decat cele solicitate de Client sau livreaza Produse, altele decat piesele de schimb necesare efectuarii reparatiei sau intretinerii, dreptul renuntarii la Contract se acorda Clientului pentru oferirea serviciilor suplimentare sau Produselor;

(9) in care obiectul serviciului sunt inregistrarile audio, video sau programe informatice livrate in pachete sigilate, daca pachetul a fost deschis dupa livrare;

(10) in care se livreaza ziare, periodice sau reviste, cu exceptia contractelor de abonament;

(11) incheiate intr-o licitatie publica;

(12) de furnizare a serviciilor de cazare, altele decat in scopuri rezidentiale, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, evenimente de divertisment, sportive sau culturale, daca in contract se prevede ziua sau perioada prestarii serviciului;

(13) pentru furnizarea de continut digital care nu este stocat pe un suport material, daca furnizarea serviciului a inceput cu acordul clar al consumatorului, inainte de termenul limita de reziliere a contractului si dupa ce a fost informat de catre Vanzator cu privire la pierderea dreptului de reziliere.

8.11. In cazul in care Clientul a acceptat sa primeasca Comunicari Comerciale din partea Vanzatorului, are dreptul de a-si revoca consimtamantul in termen de 48 de ore de la exprimarea acestuia. Revocarea consimtamantului se poate face utilizand procedura mentionata la punctul 2.4.



§ 9 Dispozitii pentru antreprenori

 

HS-trade sp. z o.o. sp. k. prin prezentul site desfasoara activitate de vanzari produse catre persoane fizice, in scop de consum propriu. In cazul in care, comanda plasata se refera la achizitie intracomunitara de bunuri, in scopuri legate de activitate economica sau profesionala, va rugam sa ne contactati pe e-mail la adresa [email protected], pentru a plasa comanda (specificand denumirea si adresa firmei si codul de identificare fiscala - TVA, de contribuabil activ TVA UE).

 

9.1. Prezentul punct din Regulament si dispozitiile prevazute in acest punct se refera numai la Clientii si Beneficiarii care nu au calitatea de consumator (persoana fizica).

9.2. Vanzatorul are dreptul de a rezilia Contractul de Vanzare incheiat cu un Client care nu este persoana fizica in termen de 7 zile calendaristice de la data incheierii. Renuntarea la Contractul de Vanzare in acest caz se poate face fara prezentarea cauzelor si nu ofera motive Clientului sa aiba pretentii fata de Vanzator.

9.3. In momentul predarii de catre Vanzator a Produsului catre transportator (curier), Clientul care nu este persoana fizica preia beneficiile si sarcinile asociate cu Produsul precum si riscul de pierdere accidentala sau deteriorare a Produsului. Vanzatorul in acest caz nu este responsabil pentru pierderea, diminuarea sau deteriorarea Produsului survenite de la preluarea pentru transport pana la predarea lui catre Client sau pentru intarzierile datorate transportului.

9.4. In cazul expedierii Produsului catre Client prin intermediul unui transportator, Clientul antreprenor este obligat sa examineze coletul (Produsul) in timpul si in modul adoptat pentru expedierile de acest tip. In cazul in care constata ca in timpul transportului a avut loc o pierdere sau deteriorare a Produsului, este obligat sa efectueze toate actiunile necesare pentru a determina raspunderea transportatorului.

9.5. In cazul Beneficiarilor care nu sunt persoane fizice, Furnizorul poate rezilia contractul privind Serviciul Electronic cu efect imediat si fara indicarea motivelor in declaratia trimisa Beneficiarului.

9.6. Raspunderea Furnizorului / Vanzatorului fata de Beneficiarul / Clientul care nu este persoana fizica, indiferent de temeiul juridic al acesteia este limitata - atat in cadrul unei singure revendicari cat si in cadrul mai multor revendicari - pana la valoarea sumei achitate si a costurilor de livrare in temeiul Contractului de Vanzare, dar nu mai mult decat valoarea sumei achitate. Furnizorul / Vanzatorul are responsabilitate fata de Beneficiarul / Clientul antreprenor doar pentru daunele tipice, previzibile in momentul incheierii contractului si nu va fi responsabil pentru beneficii pierdute fata de Beneficiarul / Clientul care nu este persoana fizica.

9.7. Toate litigiile aparute intre Furnizor / Vanzator si Beneficiar / Client antreprenor vor fi supuse unei instante judecatoresti competente.



§ 10 Dispozitii finale

 

10.1. Contractele incheiate prin Magazinul Online sunt incheiate in limba romana.

10.2. In cazurile care nu sunt reglementate de prezentul Regulament se aplica dispozitiile generale aplicabile ale legilor romane, mai exact: Codul civil; Legea 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Legea 356/2002 privind comertul electronic, HG 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea legii 356/2002 privind comertul electronic, legea 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre profesionisti si consumatori, Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.